Služby pro prodávající
Díky našim dlouholetým zkušenostem z realitního trhu a odborným znalostem marketingu, právních a daňových záležitostí Vám budeme pevnou oporou a rádcem při prodeji Vaší nemovitosti. Profesionálně a v klidu zajistíme vše potřebné pro hladký průběh prodeje. Po celou dobu se Vám bude věnovat Váš osobní makléř.

Standardní postup naší společnosti při prodeji nemovitosti
- osobní schůzka s majitelem nemovitosti spojená obvykle s prohlídkou nemovitosti
- probereme představy a dotazy majitele, týkající se realitní transakce a doporučíme vhodný postup prodeje
- stanovíme tržní cenu nemovitosti včetně odhadu tržní ceny z cenové mapy a výši provize za zprostředkování prodeje
- začneme připravovat k podpisu smlouvu o zprostředkování prodeje
- kompletace důležitých dokumentů k nemovitosti (nabývací titul, výpis z katastru nemovitostí, kolaudace a doklady ze stavebního úřadu, PENB)
- podpis smlouvy o zprostředkování prodeje
- zhotovení profesionální prezentace včetně virtuální prohlídky a kvalitních fotografií
- inzerce na nejsledovanějších realitních portálech
- organizování prohlídek
- informování o stavu prodeje a vyjednávání s klienty
- zajištění výhodného financování koupě nemovitosti od naší ověřené hypoteční poradkyně
- spolupráce s odhadcem při zhotovení bankovního odhadu
- zajistíme přípravu potřebných smluv (rezervační smlouva, smlouva o smlouvě budoucí kupní, kupní smlouva, smlouva o úschově) ve spolupráci s advokátem
- přidělení účtu pro advokátní nebo notářskou úschovu, úhrada advokátní úschovy je součástí sjednané provize
- zajištění advokátní nebo notářské úschovy
- podání návrhu na vklad kupní smlouvy do katastru nemovitostí, úhrada správního poplatku je součástí sjednané provize
- po povolení vkladu vlastnického práva kupujího do katastru následuje výplata kupní ceny z účtu úschovy na účet prodávajícího
- závěrem prodeje je protokolární předání nemovitosti včetně asistence při převodu médií, u bytové jednotky informování SVJ a správce domu o změně vlastníka